همه چیز در مورد فیلم ها

فیلم باز ها

دانلود فیلم های جدید

  • ۰
  • ۰

ساعاتی پیش خبر پیوستن دنیل دی‌لویس به پروژه‌ی جدید پائول توماس اندرسن منتشر شد. این دومین هم‌کاری دی‌لویس و اندرسن پس از "خون به پا خواهد شد" است. بازی درخشان دنیل در آن فیلم دومین اسکار بهترین بازیگری را برای کارنامه‌اش به ارمغان آورد. آخرین فیلمی که این بازیگر بریتانیایی در آن ایفای نقش کرده "لینکلن" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که موفق شد سومین اسکار بهترین بازیگری را برای آن نقش به چنگ آورد و نامش به عنوان تنها بازیگر مردی که سه بار این جایزه‌ی ارزشمند را برای نقش اصلی به دست آورده ثبت شود.

دنیل 59 ساله‌ را یکی از گزیده‌کارترین بازیگران سینما می‌دانند به طوری که در 15سال گذشته تنها در پنج فیلم به ایفای نقش پرداخته است و از سال 2012 در انتظار نقشی که برازنده‌ی خود بداند نشسته است.

تا کنون نام این فیلم جدید و جزئیات چندانی از داستان آن فاش نشده اما گفته می‌شود درامی در دنیای فشن لندن دهه‌ی 1950 میلادی باشد و بودجه‌ی ساخت آن حدود 35 میلیون دلار برآورد شده است.

پائول توماس اندرسن کارگردان 46 ساله‌ی آمریکایی است که بیش‌تر برای فیلم‌های "استاد" و "خون به پا خواهد شد" شناخته می‌شود. او تاکنون موفق به شش‌بار نامزدی اسکار، یک نامزدی نخل طلایی کن و یک نامزدی شیر طلایی ونیز را درکارنامه‌ی خود دارد. همچنین او برای فیلم "ماگنولیا" در سال 1999 موفق به کسب خرس طلایی جشنواره‌ی فیلم برلین شده است.

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • نسرین حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی