همه چیز در مورد فیلم ها

فیلم باز ها

دانلود فیلم های جدید

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود سریال عالیجناب قسمت اول ( 1 )

دانلود قسمت 1 سریال عالیجناب با لینک مستقیم

قسمت اول اضافه شد

عالیجناب قسمت اول

ژانر : پلیسی ، اکشن ، ایرانی

سال ساخت : 1394

محصول کشور : جمهوری اسلامی ایران

تهیه کنندگان سریال : مسعود ردایی و علی حضرتی

نویسنده و کارگردا : سام قریبیان

بازیگران : امیر آقایی، لیلا اوتادی،  سحر دولتشاهی، سعید آقاخانی، آزاده صمدی،  حسین پاکدل، بابک حمیدیان،احسان کرمی ، پریوش نظریه ، داریوش کاردان ، صالح میرزاآقایی و حسین یاری…

خلاصه سریال : سریال عالیجناب یک اثر اجتماعی است که داستان دو رقیب انتخاباتی ، ریاست جمهوری ایران را روایت می کند . این مینی سریال در 6 قسمت تهیه شده است که ماجرایی دنباله دار را بین دو رقیب و کشمکش های پشت پرده آن را را نشان می دهد…

برای دانلود قسمت اول سریال عالیجناب به ادامه مطلب رجوع کنید

  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

نقد فیلم ویلایی ها


اولین ساختهٔ منیر قیدی «ویلایی‌ها» واکنش‌های اغلب مثبتی را از سوی مخاطبین و منتقدان دریافت کرده است. دلیل این میزان توجه تا حدودی معلول فضای قیاسی جشنواره است اما با در نظر گرفتن چند نکته می‌توان «ویلایی‌ها» را اثری قابل قبول و رضایت‌بخش دانست. داستان فیلم در مورد خانواده‌های بخشی از اعضای ارتش است که در جریان جنگ تحمیلی به ویلاهایی در نزدیکی محل جنگ منتقل شدند و برخی مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند. فیلم به لحاظ ساختار روایی داستان‌گو به‌حساب نمی‌آید. به عبارتی خط روایی مشخص و پی‌رنگ اصلی‌ای را در فیلم شاهد نیستیم و رویکردی توصیفی جایگزین روایت کلاسیک شده است. یکی از وجوه مثبت فیلم که باعث تحسین آن شده همین سبک قصه‌گویی و زاویه نگاه متفاوت فیلم به جنگ است. دوربین در هیچ لحظه‌ای به خط مقدم نمی‌رود. لوکیشن فیلم از جبهه فاصله دارد و داستان به کل در همین مکان روایت می‌شود درنتیجه جبهه و جنگ به شکل مستقیم در فیلم حضور ندارند. با این محدودیتِ عامدانه، فیلم سعی می‌کند با نمایش تأثیرات جنگ بر زندگی خانواده‌های ساکن در ویلاها به تصویری متفاوت از دفاع مقدس برسد. تصویری که علاوه بر مکان متفاوت، جنس متفاوت یعنی زنان را در مرکز خود جای داده است.

بنابراین تمرکز بر افرادی که حضور مستقیم در جبهه برایشان ممکن نبوده، به لحاظ ساختاری تمرکز بر لوکیشن متفاوت و دور از جبهه را توجیه می‌کند. به همین دلیل فیلم‌ساز موفق شده در کنار طرح موضوع جدید، ساختار مناسب آن را هم ایجاد کند. همان‌طور که گفته شد فیلم فاقد یک خط داستانی مشخص است و رویکردی توصیفی را در پیش گرفته است. سه شخصیت در بین زنان حاضر در فیلم پررنگ می‌شوند و خطوط روایی اصلی فیلم را تشکیل می‌دهند. پریناز ایزدیار که همسر یکی از فرمانده‌های جنگ است در مجتمع ویلایی هم به‌نوعی نقش فرمانده را برای خانواده‌ها بازی می‌کند. برنامه‌های روزانه توسط او تنظیم می‌شود و مدیریت مجتمع بر عهدهٔ اوست. فیلم‌ساز ایزدیار را متناسب با جایگاه خاصی که در بین زنان دارد با خصوصیاتی متفاوت ترسیم می‌کند. برای مثال در توزیع مواد غذایی بچه‌هایش را در اولویت آخر قرار می‌دهد. زمانی که می‌خواهد خبر مجروح شدن یا شهادت رزمنده‌ها را به همسرانشان بدهد از عکس‌العمل‌های احساسی دوری می‌کند و تصمیم‌گیری‌هایش نوعی اعتمادبه‌نفس را در خود دارند که او را از دیگر زن‌ها متفاوت جلوه می‌دهند. ثریا قاسمی دومین شخصیتی است که محوریت بیشتری در فیلم دارد. او نقش مادربزرگی را ایفا می‌کند که دو نوهٔ خود را بی‌خبر از مادرشان برداشته و به مجتمع آمده است. طناز طباطبایی سومین شخصیت محوری فیلم است که نقش مادر آن‌ها به او سپرده شده است. با ورود طباطبایی به داستان مثلث روایی فیلم کامل می‌شود و دوربین در گردش بین این سه شخصیت، مشکلات و روابطشان را به تصویر می‌کشد.

نکته‌ای که در فیلم باعث جلب‌توجه شده نمایش برخی ویژگی‌های شخصیتی است که پیش از این جایی در آثار مربوط به دفاع مقدس نداشتند. فیلم‌ساز با قرار دادن شخصیت‌ها در موقعیت‌های بحرانیِ خاص، بخشی از درونیاتشان را نمایان کرده که روبه‌رو شدن با آن تا حدی تکان‌دهنده است. این ویژگیِ انسانیِ مغفول مانده در سینمای ما، در لحظه‌ای شکل می‌گیرد که شخصیت حفظ جان خود و نزدیکانش را نسبت به بقیه در اولویت قرار می‌دهد. این نکته برای فیلم‌ساز یک تم کاملاً محوری بوده است چرا که در چندین سکانس از فیلم و برای افراد مختلف تکرار می‌شود. برای مثال صحنه‌ای در فیلم وجود دارد که پس از به صدا در آمدن آژیر خطر همه به سمت زیرزمین می‌روند. ایزدیار که دیرتر از بقیه می‌رسد متوجه می‌شود بچه‌هایش بیرون مانده‌اند و هیچ‌کس به فکر آن‌ها نبوده است. نگاه بهت‌زدهٔ او به افراد داخل زیرزمین با سکوت همراه می‌شود و بهترین سکانس فیلم را می‌سازد. پس‌ازاین حادثه، خود او و طباطبایی هم در موقعیت‌های مشابه قرار می‌گیرند و با این بخش از شخصیت خود روبه‌رو می‌شوند. این تم برای فیلم بسیار ارزشمند است و سطح نگاه حاکم بر شخصیت‌ها و روابط انسانی را ارتقا می‌دهد اما دو نکته در مورد آن قابل‌طرح است.

نکتهٔ اول نوعی تقابل جنسیتی است که در راستای این تم شکل می‌گیرد. مردها به جبهه رفته‌اند و اصل عمل رفتن به خط مقدم و درگیری با دشمن خودبه‌خود به معنی اولویت دادنِ جان دیگران به جان خود است. به معنی ارجح شمردن مفاهیمی چون وطن و آزادگی و خانواده نسبت به هستی خود است. با توجه به اینکه تصویر خلق شده از آن‌ها معنای خود را از خبر مجروح شدن‌ها و شهید شدن‌ها می‌گیرد، این تم در میان زنان چگونه قابل تعریف است؟ وقتی تمِ گفته شده در رابطه با اولویت یافتن حفظ زندگی خود در میان زنان، در تقابل با عمل رفتن به خط مقدم و شهید شدن قرار می‌گیرد، خودبه‌خود به این تقابل معنایی می‌رسد. نکتهٔ دوم میزان ظرافت بیان به کار گرفته شده در نمایش این تم است. همان‌طور که گفته شد در سکانس‌های مختلف بیشتر شخصیت‌ها در این موقعیت قرار می‌گیرند. بدون اینکه راجع به آن حرفی زده شود مخاطب به‌درستی مسئله را درک می‌کند. در پایان فیلم شخصیت‌ها به مرحله‌ای می‌رسند که باید به شکل خودآگاه با این ویژگی انسانی خود روبه‌رو شوند. فیلم‌ساز در نمایش این مرحله کاملاً آسان گیرانه عمل کرده و بدون هیچ ظرافتی شخصیت‌ها را مجبور می‌کند در کنار هم تجربه‌شان را تعریف کنند. به عبارتی مفاهیمی که به شکل تصویری در فیلم اجرا شده‌اند و کاملاً توسط مخاطب درک شده‌اند دوباره در پایان به صورت دیالوگ و به شکل مستقیم بیان می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که همهٔ مخاطبین تم جاری در فیلم را فهمیده‌اند. برای فیلمی با این توان بیان بصری، تماشای یک سکانس با این میزان مستقیم گویی اتفاق مثبتی نیست.

«ویلایی‌ها» فیلمی است که به دنبال نگاه ضد جنگ نیست. تصویری که از جامعهٔ کوچک زنان در فیلم شکل گرفته بیشتر از تأکید بر گرفتاری‌ها و فلاکت، به دنبال نمایش زندگی و زنده بودن است. اخبار بدی که از جبهه به دستشان می‌رسد باعث توقف زندگی و حاکمیت غم نمی‌شود. سختی‌های جنگ در فیلم کتمان نشده است اما در میان همهٔ اخبار ناگوار و کمبودها باز هم دختر و پسر جوانی پیدا می‌شوند تا به هم دل ببندند و زنی وجود دارد که رو به روی آینه آرایش کرده و در انتظار آمدن شوهرش بماند. «ویلایی‌ها» به معنای واقعی کلمه یک فیلم دفاع مقدسی است و به‌عنوان یک فیلم اول، اثری موفق و امیدوارکننده از آب درآمده است.

  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

حمید نعمت‌الله به نسبت سال‌های حضورش در سینما کارگردان کم‌کاری به حساب می‌آید. فیلم اول او «بوتیک» برای مخاطبین یک شگفتی بود. جسارت یک فیلم اولی در نمایش معضلات اجتماعی‌ای که در آن زمان جایی در سینمای ایران نداشتند باعث شد توجه زیادی به سمت او جلب شود. موضوع فقط به جسارت موضوعی خلاصه نمی‌شد و بوتیک به لحاظ ساختاری فیلمی پخته و تأثیرگذار از آب در آمده بود. چندین سال طول کشید تا نعمت‌الله با فیلم «بی پولی» به سینما بازگردد. فیلم این بار به اندازهٔ «بوتیک» پیشرو و تکان‌دهنده نبود اما با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. او سپس سریال «وضعیت سفید» را برای تلویزیون ساخت که به‌طور کل نظر مثبت مخاطبین را جلب کرد اما از هر نظر کاری متفاوت با باقی آثار تلویزیونی به حساب می‌آمد. تأکید بر جزییات و حذف خط ثابت داستانی باعث شده بود در ابتدا همراهی با سریال برای مخاطبین مشکل شود اما به مرور زمان همراهی با شخصیت‌ها کار خود را کرد و سریال مورد توجه قرار گرفت. آخرین فیلم نعمت‌الله که دیگر مثل گذشته کم‌کار نبود به نام «آرایش غلیظ» تلاشی بود برای ورود به فضای جفنگ و هجوآمیزی که بیشتر در آثار برادران کوئن مشاهده شده است. نظرات در مورد فیلم آخر کاملاً متفاوت بود و فیلم برای برخی بهترین اثر جشنواره و برای برخی دیگر اثری غیر قابل تحمل ارزیابی شد. هر چه بود حمید نعمت‌الله باز هم فیلمی متفاوت ساخته بود.

  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

نهنگ عنبر 2 ، دومین فیلم پر فروش ایران شد


نهنگ عنبر۲؛ سلکشن رویا ” فیلم “خوب بد جلف” را پشت سر گذاشت و به رتبه دوم پرفروش فیلم تاریخ سینمای ایران رسید. فیلم خوب بد جلف که توانسته بود ۱۶٬۱۷۷٬۲۹۱٬۰۰۰ تومان فروش کند ، از فروش نهنگ عنبر 2 باز ماند…

این فیلم برای رسیدن به رکورد ” گشت ۲” سه و نیم میلیارد فاصله دارد و دو هفته دیگر از اکرانش باقیمانده است.

فیلم گشت 2 با کارگردانی سعید سهیلی توانست ۱۹٬۶۷۹٬۳۴۶٬۰۰۰ تومان فروش کند .

در نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا رضا عطاران و مهناز افشار بازیگران اصلی هستند و علی قربان ‌زاده، ویشکا آسایش، حسام نواب‌صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان و سیروس گرجستانی ایفای نقش کرده اند .

  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال عاشقانه با کیفیت 1080 HD - فوق العاده


قسمت 14 عاشقانه


ژانر عاشقانه : سریال ایرانی ، درام ، عاشقانه

سال تولید : ۱۳۹۵ – ۱۳۹۶

محصول : کشور ایران

کارگردان : منوچهر هادی

تهیه کننده : مهدی گلستانه

سرمایه گذاران : محمدرضا نادری و میلاد علینقی

بازیگران : پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, هومن سیدی, محمدرضا گلزار ,  مهناز افشار, ساره بیات,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,حسین یاری,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

خلاصه قسمت 14 عاشقانه : در این قسمت 14 سریال عاشقانه شاهد چندین اتفاق عجیب بین خانواده ها خواهیم بود . رضا فهمیده که سهیل با گیسو رابطه داشته است . سهیل هم که میداند گیسو خواهر رضا را پگاه به قتل رسونده ، از او میخواهد تا خودش را به پلیس معرفی کند . عاشقانه روایت زندگی چند جوان می باشد که هر کدام به نحوی با مشکلاتی که رو به رو هستند دست و پنجه نرم می کنند . قسمت جدید این سریال به زودی در وب سایت رسا فیلم منتشر خواهد شد .

  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت شانزدهم 16 سریال عاشقانه

| دانلود قانونی و حلال هم اکنون از رسا فیلم |

دانلود قسمت 16 عاشقانه با 4 کیفیت متفاوت و لینک مستقیم


عاشقانه 16

دانلود قسمت شانزدهم 16 سریال عاشقانه با لینک مستقیم – تصویر قسمت 16

موضوع سریال : درام ، عاشقانه ، خانوادگی

محصول کشور : جمهوری اسلامی ایران

کارگردان عاشقانه : منوچهر هادی

سال تولید : ۱۳۹۵ – ۱۳۹۶

تهیه کننده و سرمایه گذاران سریال : محمدرضا نادری و میلاد علینقی ، مهدی گلستانه

سرمایه گذاران : محمدرضا نادری و میلاد علینقی

بازیگران :  هومن سیدی, مهناز افشار,  سارا رسول زاده, پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, محمدرضا گلزار ,ساره بیات,حمیدرضا پگاه,مسعود رایگان,حسین یاری,علیرضا زمانی نسب و خواننده محبوب ایرانی آقای فرزاد فرزین

خلاصه قسمت 16 عاشقانه : قسمت شانزدهم سریال عاشقانه یکی از پر هیجان ترین قسمت های این سریال می باشد که اتفاقات سرنوشت سازی در آن خواهد افتاد . این قسمت را هم اکنون به صورت قانونی میتوانید از وب سایت رسا فیلم دانلود کنید
  • نسرین حسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام کنار من باش

Download New Track Macan Band – Kenare Man Bash

دانلود آهنگ ایرانی با لینک مستقیم و پرسرعت


 متن دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام کنار من باش

چه روزای خوبی با تو دارم خودتم میدونی چقدر دوست دارم میدونی دنیامی دنیام باش کسی که باتو بده نیست ت این دنیا جاش یه تار موتو به هم دنیا نمیدم کنارم بمون باتوروزای خوبی دیدم دستای گرمت رو بذار تو دستام بذار حس کنم تویی که میمونی همرام کنار من باش نبضت رو می خوام هوای من باش عطرت رو می خوام به هر بهونه آرامشم باش بیتابتم من رویای من باش بی خوابتم من هر روز عمرم بمون تا همیشه نمی خوام یه لحظه دوریتو
به تو عادت کردم از بس خوبی تو میدونی دنیامی دنیام باش کسی که باتو بده نیست ت این دنیا جاش یه تار موتو به هم دنیا نمیدم کنارم بمون باتوروزای خوبی دیدم دستای گرمت رو بذار تو دستام بذار حس کنم تویی که میمونی همرام کنار من باش نبضت رو می خوام هوای من باش عطرت رو می خوام به هر بهونه آرامشم باش بیتابتم من رویای من باش بی خوابتم من روز عمرم بمون تا همیشه

دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • نسرین حسنی